Heeft u contact met ons gehad telefonisch/per mail/met een reis mee geweest of persoonlijk gesproken?
Wij horen graag uw ervaring met ons!!!!
Reacties
Sarah
6 dagen geleden
Goedendag Els.
Via deze weg wil ik jou en de rest heel erg bedanken voor de zeer geslaagde reis van gisteren.
Vanaf het eerste contact tot het einde van de rit was alles goed geregeld.
De communicatie verliep vlot en professioneel, alle afspraken en regels waren duidelijk en alles werd perfect nageleefd.
Ook mijn enorme dank aan de chauffeur Frank.
Hij was stipt op tijd, vriendelijk, behulpzaam en professioneel.
Op jullie bus staat de slogan "Ervaar het verschil".
Na mijn ervaring van gisteren kan ik alleen maar zeggen,
Dat ik en alle anderen dat verschil ook echt hebben ervaren.
In vergelijking met wat ik in het verleden gewend was, steekt jullie service en klantvriendelijkheid er met kop en schouders bovenuit.
Dankzij jullie is dit uitstapje vlekkeloos verlopen en konden wij volop genieten van de dag.
Dat verdient zeker een welgemeend compliment.
Nogmaals hartelijk dank voor de uitstekende service. Ik kijk alvast uit naar een volgende samenwerking en ik zal zonder twijfel opnieuw voor jullie kiezen.
Met vriendelijke groeten,
Sarah
Rosalinde vK
7 dagen geleden
Jeroen is heel prettig in omgang, vrolijk en behulpzaam en gezellig tijdens de reis. En makkelijk bereikbaar via mobiel. Wij hadden een heerlijk dagje Zandvoort en zijn heel tevreden!
Hennie van Rosmalen
14 dagen geleden
Hallo vandaag met bus van vlinderreizen
Mee geweest voor het eerst
We zijn naar obberhouse geweest
Het was een prachtige dag en wat een lieve mensen zijn het Els en jeroen en de dochter en de kleinkids geweldig en kregen lekker koffie en thee aangeboden met wat lekkers er bij was een goede ervaring is de moeite waard om met deze mensen mee te gaan ze hebben leuke reizen tot snel van de dames uit culemborg ❤️
Truus en Reina
18 dagen geleden
Vandaag een hele fijne reis naar Texel gehad met gezellige mensen veel gelachen en geklets en wij zijn in het Jutter museum geweest een mooie ontdekking en mooi verhalen verteld En onderweg een heerlijke lunch gehad gemaakt door Els en daarna naar de Vuurtoren van Texel en daarna de Pier 53 even gewinkeld met leuke spullen en daarna weer naar de Koog even lekker winkels gekeken en daarna heerlijk wezen eten een buffet dat was ook lekker ons buikje weer gevuld en rond kwart voor zeven weer naar de boot en weer naar huis Jeroen en Els het was een fantastische dag met veel belevingen dank jullie wel en op naar de volgende reisjes namens Truus en Reina
Mark
een maand geleden
Hele fijne reis gehad. Communicatie is super fijn en ze zijn erg meedenkend!
Esther Cornec
een maand geleden
We zijn met 28 leerlingen en 5 docenten 4 dagen naar Normandië geweest met prima-vlinderreizen. super tevreden !! Jeroen is niet alleen vriendelijk, punctueel en flexibel maar had ook meteen een goede klik met die pubers van ons. Bedankt voor de fijne samenwerking en hopelijk tot volgend jaar. Groetjes van leerlingen en docenten van DaVinci Roosendaal
Mien van Hezik
2 maanden geleden
Gisteren mee naar Urk geweest het was een geweldige dag en de verzorging van Els en Jeroen perfect ga zo door 👍een dikke pluim
Veel succes van uit Kerkdriel
Reina Willemse
2 maanden geleden
Vandaag een dagtocht met Prima Vlinderreizen.
Naar Urk gehad het was in een woord geweldig.
Truus en Reina hebben genoten van de rondvaart op de Zuiderzee en lekker gegeten en daarna even Urk in geweest en om 4 uur weer terug naar Houten daar lekker gedineerd en daarna weer naar Tiel Jeroen en Els bedankt voor de gezellige dag en was goed georganiseerd!!
Roos
2 maanden geleden
Ik ben met school voor meerdaagse reis naar Normandië gegaan, onze buschauffeur was Jeroen, en hij had onze busritten echt een stuk gezelliger gemaakt! Hij praatte met alle leerlingen en was erg vriendelijk. De bus had goede faciliteiten en was netjes. Het was heel fijn dat er oplaadpunten zitten en genoeg beenruimte. Nog een pluspunt is dat de stoelen uit te schuiven zijn dus je meer ruimte hebt. Echt een top bus en onze chauffeur ook!
Margreet van Santen
3 maanden geleden
Jeroen en Els, ik heb gisteren genoten van een goed georganiseerde dagtocht, maar in t bijzonder ook van jullie warme persoonlijkheid en aandacht voor onze groep. Ik hoop dat jullie bedrijf mag blijven groeien! Volg je hart, want dat klopt !!
Ina van Steenis
3 maanden geleden
Dinsdag 31 maart naar Tulip experience Amsterdam in Noordwijkerhout geweest.
Het was echt een top dag van begin tot het eind, Jeroen en Els jullie zijn kanjers! Wat een super goede en georganiseerde dag was het. Niks geen gehaast en jullie hebben echt oog voor de mensen.
Met 30 leuke en gezellige mensen op pad.
Ik ga zeker vaker met jullie mee en voor andere mensen die dit lezen..... Prima-Vlinderreizen is echt een aanrader!!
Hanny Hooisma
3 maanden geleden
Gisteren een dagje naar tulip experience in Noordwijkerhout. Super goed geregeld door Jeroen en Els!
Mees Cuynen
4 maanden geleden
Een fantastische reis van deze mannen, heel gezellige chauffeurs die veel kunnen verdragen. Heel onze groep heeft extreem veel genoten van hun. Hopelijk zijn zij ook mijn chauffeurs volgend jaar.
Colette Lodewijckx
4 maanden geleden
Heel goede busreis! Super toffe buschauffeurs!!!!
Julie Wuyts
4 maanden geleden
Heel propere bus ook vrij nieuw. Leuke, vriendelijke chauffeurs met passie voor de job. Fijne rit gehad naar Italië. Zeker aan te raden!
Liesbeth Lamme
4 maanden geleden
Voor het eerst met prima-vlinderreizen op pad geweest. Het contact vooraf was al heel prettig en snel. Het vervoer in een schone, luxe bus met superchauffeur! Niets was te veel.
De reacties van de hele groep waren allemaal lovend. Jeroen paste er helemaal bij!
ben.franken
6 maanden geleden
wij hebben een kerstmarkt bezocht in essen met vlinderreizen jeroen je bent een kanjer wat hebben wij genoten voor herhaling vatbaar mischien 2026 naar oosterrijkhou mij op de hoogte.groetjes ben franken.
joke Gebing
7 maanden geleden
Goeie en fijne bus organisatie. Jeroen en Els fijne mensen en stralen ook echt hun passie uit. Via app wordt je op de hoogte gehouden van zo dagtocht, heel fijn.
Wordt goed verzorgd, we hadden nu een lunchpakket wat goed gevuld was.
In de bus ook wc dus heel fijn en je kan koffie of thee krijgen.
We kregen op de terug weg nog een kerstpresentje dus echt top🎄
In de toekomst zeker nog meer dagtochten bij ze doen. En wat fijn is ophaal punt op station Tiel echt perfect.
Maria Egtberts
8 maanden geleden
Geweldige reis en dag gehad met Prima Vlinderreizen!! Fijn genieten in de mooie comfortabele bus. Met erg lekker zittende stoelen. We kregen koffie of thee. Er zat zelfs een wc in de bus wat een luxe hebben wij mogen ervaren netjes op bestemming gebracht en weer thuis alles tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader!! Dank jullie wel Els & Jeroen voor de goede zorgen, en tot volgende keer (in December al) groeten Maria
Jolisa van Zanten
8 maanden geleden
Vandaag een heerlijk dag gehad mooi weer
En op pad met de mooie bus van Vlinderreizen uit Tiel met een vriendelijke chauffeur Jeroen en zijn eveneens vriendelijke vrouw Els beide zeer behulpzaam.
Het was TOP graag wat ons betreft tot een volgende X
Reacties
Goedendag Els.
Via deze weg wil ik jou en de rest heel erg bedanken voor de zeer geslaagde reis van gisteren.
Vanaf het eerste contact tot het einde van de rit was alles goed geregeld.
De communicatie verliep vlot en professioneel, alle afspraken en regels waren duidelijk en alles werd perfect nageleefd.
Ook mijn enorme dank aan de chauffeur Frank.
Hij was stipt op tijd, vriendelijk, behulpzaam en professioneel.
Op jullie bus staat de slogan "Ervaar het verschil".
Na mijn ervaring van gisteren kan ik alleen maar zeggen,
Dat ik en alle anderen dat verschil ook echt hebben ervaren.
In vergelijking met wat ik in het verleden gewend was, steekt jullie service en klantvriendelijkheid er met kop en schouders bovenuit.
Dankzij jullie is dit uitstapje vlekkeloos verlopen en konden wij volop genieten van de dag.
Dat verdient zeker een welgemeend compliment.
Nogmaals hartelijk dank voor de uitstekende service. Ik kijk alvast uit naar een volgende samenwerking en ik zal zonder twijfel opnieuw voor jullie kiezen.
Met vriendelijke groeten,
Sarah
Jeroen is heel prettig in omgang, vrolijk en behulpzaam en gezellig tijdens de reis. En makkelijk bereikbaar via mobiel. Wij hadden een heerlijk dagje Zandvoort en zijn heel tevreden!
Hallo vandaag met bus van vlinderreizen
Mee geweest voor het eerst
We zijn naar obberhouse geweest
Het was een prachtige dag en wat een lieve mensen zijn het Els en jeroen en de dochter en de kleinkids geweldig en kregen lekker koffie en thee aangeboden met wat lekkers er bij was een goede ervaring is de moeite waard om met deze mensen mee te gaan ze hebben leuke reizen tot snel van de dames uit culemborg ❤️
Vandaag een hele fijne reis naar Texel gehad met gezellige mensen veel gelachen en geklets en wij zijn in het Jutter museum geweest een mooie ontdekking en mooi verhalen verteld En onderweg een heerlijke lunch gehad gemaakt door Els en daarna naar de Vuurtoren van Texel en daarna de Pier 53 even gewinkeld met leuke spullen en daarna weer naar de Koog even lekker winkels gekeken en daarna heerlijk wezen eten een buffet dat was ook lekker ons buikje weer gevuld en rond kwart voor zeven weer naar de boot en weer naar huis Jeroen en Els het was een fantastische dag met veel belevingen dank jullie wel en op naar de volgende reisjes namens Truus en Reina
Hele fijne reis gehad. Communicatie is super fijn en ze zijn erg meedenkend!
We zijn met 28 leerlingen en 5 docenten 4 dagen naar Normandië geweest met prima-vlinderreizen. super tevreden !! Jeroen is niet alleen vriendelijk, punctueel en flexibel maar had ook meteen een goede klik met die pubers van ons. Bedankt voor de fijne samenwerking en hopelijk tot volgend jaar. Groetjes van leerlingen en docenten van DaVinci Roosendaal
Gisteren mee naar Urk geweest het was een geweldige dag en de verzorging van Els en Jeroen perfect ga zo door 👍een dikke pluim
Veel succes van uit Kerkdriel
Vandaag een dagtocht met Prima Vlinderreizen.
Naar Urk gehad het was in een woord geweldig.
Truus en Reina hebben genoten van de rondvaart op de Zuiderzee en lekker gegeten en daarna even Urk in geweest en om 4 uur weer terug naar Houten daar lekker gedineerd en daarna weer naar Tiel Jeroen en Els bedankt voor de gezellige dag en was goed georganiseerd!!
Ik ben met school voor meerdaagse reis naar Normandië gegaan, onze buschauffeur was Jeroen, en hij had onze busritten echt een stuk gezelliger gemaakt! Hij praatte met alle leerlingen en was erg vriendelijk. De bus had goede faciliteiten en was netjes. Het was heel fijn dat er oplaadpunten zitten en genoeg beenruimte. Nog een pluspunt is dat de stoelen uit te schuiven zijn dus je meer ruimte hebt. Echt een top bus en onze chauffeur ook!
Jeroen en Els, ik heb gisteren genoten van een goed georganiseerde dagtocht, maar in t bijzonder ook van jullie warme persoonlijkheid en aandacht voor onze groep. Ik hoop dat jullie bedrijf mag blijven groeien! Volg je hart, want dat klopt !!
Dinsdag 31 maart naar Tulip experience Amsterdam in Noordwijkerhout geweest.
Het was echt een top dag van begin tot het eind, Jeroen en Els jullie zijn kanjers! Wat een super goede en georganiseerde dag was het. Niks geen gehaast en jullie hebben echt oog voor de mensen.
Met 30 leuke en gezellige mensen op pad.
Ik ga zeker vaker met jullie mee en voor andere mensen die dit lezen..... Prima-Vlinderreizen is echt een aanrader!!
Gisteren een dagje naar tulip experience in Noordwijkerhout. Super goed geregeld door Jeroen en Els!
Een fantastische reis van deze mannen, heel gezellige chauffeurs die veel kunnen verdragen. Heel onze groep heeft extreem veel genoten van hun. Hopelijk zijn zij ook mijn chauffeurs volgend jaar.
Heel goede busreis! Super toffe buschauffeurs!!!!
Heel propere bus ook vrij nieuw. Leuke, vriendelijke chauffeurs met passie voor de job. Fijne rit gehad naar Italië. Zeker aan te raden!
Voor het eerst met prima-vlinderreizen op pad geweest. Het contact vooraf was al heel prettig en snel. Het vervoer in een schone, luxe bus met superchauffeur! Niets was te veel.
De reacties van de hele groep waren allemaal lovend. Jeroen paste er helemaal bij!
wij hebben een kerstmarkt bezocht in essen met vlinderreizen jeroen je bent een kanjer wat hebben wij genoten voor herhaling vatbaar mischien 2026 naar oosterrijkhou mij op de hoogte.groetjes ben franken.
Goeie en fijne bus organisatie. Jeroen en Els fijne mensen en stralen ook echt hun passie uit. Via app wordt je op de hoogte gehouden van zo dagtocht, heel fijn.
Wordt goed verzorgd, we hadden nu een lunchpakket wat goed gevuld was.
In de bus ook wc dus heel fijn en je kan koffie of thee krijgen.
We kregen op de terug weg nog een kerstpresentje dus echt top🎄
In de toekomst zeker nog meer dagtochten bij ze doen. En wat fijn is ophaal punt op station Tiel echt perfect.
Geweldige reis en dag gehad met Prima Vlinderreizen!! Fijn genieten in de mooie comfortabele bus. Met erg lekker zittende stoelen. We kregen koffie of thee. Er zat zelfs een wc in de bus wat een luxe hebben wij mogen ervaren netjes op bestemming gebracht en weer thuis alles tot in de puntjes verzorgd. Echt een aanrader!! Dank jullie wel Els & Jeroen voor de goede zorgen, en tot volgende keer (in December al) groeten Maria
Vandaag een heerlijk dag gehad mooi weer
En op pad met de mooie bus van Vlinderreizen uit Tiel met een vriendelijke chauffeur Jeroen en zijn eveneens vriendelijke vrouw Els beide zeer behulpzaam.
Het was TOP graag wat ons betreft tot een volgende X
Reactie plaatsen